Het aantal tafels en individuele plaatsen is beperkt, registratie gebeurt op 'first in, first served' basis.
De volledige lijst van uw deelnemers met voornamen, namen, functies en persoonlijke email adressen dient ons ten laatste op 11 maart 2022 gecommuniceerd te worden via een specifieke online formulier.
Annulaties en wijzigingen moeten schriftelijk worden gemeld aan het HR Excellence Awards secretariaat. In geval van annulatie vóór 15 februari 2022, worden administratieve kosten van 50% van het totaalbedrag aangerekend. Na deze datum moet het volledige bedrag worden betaald.
Een factuur wordt u opgestuurd zodra uw inschrijving ons toekomt. Betaling dient binnen de 30 dagen volgend op de facturatiedatum te gebeuren, en in alle geval vóór 15 februari 2022. De inschrijving van uw genodigden wordt pas effectief na betaling van de factuur.
Door het feit van zijn reservatie en bestelling, aanvaardt de klant dat onze verkoopsvoorwaarden gelden bij voorrang op de eigen aankoopvoorwaarden. Een volledige overzicht van onze verkoopvoorwaarden is beschikbaar op aanvraag.